A Marosmenti Vállalkozók Szövetségének második klubestjén Fülöp Zoltán, kisvállalati PR specialista tartott előadást a Koronában arról, hogyan is kell hírnévre szert tenniük a kisvállalatoknak.
A kisvállalatok, civil és állami szervezetek és kis cégek vezetőinek is hasznos tanácsokkal készült Fülöp Zoltán előadásában. A kisvállalati PR specialista kifejtette: ezek segítségével olyan hírnevet szerezhetnek maguknak a vállalkozók, amelyek vetekednek egy országos, vagy akár egy nemzetközi vállalat hírnevével is – ráadásul a szükséges eszközök ma már könnyen elérhetők.
– Ma sokkal könnyebb kommunikálni, hírnevet építeni, ismertnek lenni, mint eddig valaha. Az internet forradalmasította ezt a területet. A Facebook, a blogok, a hírlevelek, ezek olyan lehetőségeket adnak, amelyek gyakorlatilag ma minden egyes vállalkozásoknak a rendelkezésre állnak. Szinte befektetés nélkül el lehet ezt kezdeni – emelte ki az előadó, példaként említette az okostelefonokat, amelyek rengeteg lehetőséget rejtenek, például videókat is feltölthetünk velük.
Kérdésünkre elmondta: a vállalkozók közül egyre többen egyre tudatosabban használják a közösségi média felületeit, de sokan még ismerkednek vele, illetve nem tudatosan használják.
– Én azt látom, hogy ma már általánosan elfogadott, hogy tudatos kommunikáció nélkül nem lehet egy versenyben sikeresnek lenni. Éppen ezért a legkisebb üzlettől kezdve, egy nagyon egyszerű étkezdén át már használják, és ez már tökéletesen elég arra, hogy elinduljon valaki – tette hozzá az előadó. Példaként említette, hogy egy általa kedvelt étterem megosztja Facebook-oldalán az éppen aktuális heti menüjét, amely alapján kiválasztja, mikor látogat el. És bár ez egy egyszerű alkalmazása a közösségi médiának, mégis döntő lehet az étterem kiválasztásnál, hiszen inkább választja azt az éttermet, ahol tudni lehet előre a menüt, mint amelyiknél nem.
Forrás: www.makohirado.hu